• Programul primirii în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale a Moldovei.
    Înscrierea solicitanților pentru audiență se efectuează în temeiul demersului în scris privind subiectul abordat.

  • Anca Dragu, guvernator

    Prima zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.

  • Vladimir Munteanu, prim-viceguvernator

    A doua zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.


  • Tatiana Ivanicichina, viceguvernator

    A treia zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.


  • Constantin Șchendra, viceguvernator

    A patra zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor și cererilor de acces la informații de interes public adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
11.07.2019

BNM a aprobat achiziționarea de către OTP Bank Nyrt., Ungaria, a pachetului de control de acțiuni al BC „MOBIASBANCĂ – Groupe Societe Generale” S.A.

 

Comitetul executiv al Băncii Naționale a Moldovei (BNM) a aprobat la 10 iulie 2019 achiziționarea de către OTP Bank Nyrt., Ungaria, a pachetului de control de acțiuni  (mai mult de 50%) din capitalul social al BC „MOBIASBANCĂ – Groupe Societe Generale” S.A.

OTP Bank Nyrt. este o bancă universală cu sediul în Budapesta, Ungaria, listată la bursele de valori naționale și cele internaționale. Instituția este banca - mamă a unui grup financiar extins cu prezență în mai multe state europene - Bulgaria, Croația, România, Serbia, Croația, Slovacia, Ucraina, Muntenegru, Federația Rusă.

Achiziția pachetului de control al BC „MOBIASBANCĂ – Groupe Societe Generale” S.A. se va efectua în cadrul realizării obiectivului strategic al OTP Bank Nyrt. – de a constitui cel mai mare și de succes grup bancar universal din Europa Centrală și de Est. În Republica Moldova, OTP Bank Nyrt. își propune, în mod prioritar, să modernizeze produsele și serviciile pentru deponenții și clienții săi și să asigure o guvernanță corporativă transparentă și eficientă.

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).