• Zilele și orele de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale.

  • Sergiu Cioclea, Guvernator al Băncii Naţionale

    Prima zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606;

  • Ion Sturzu, Viceguvernator al Băncii Naţionale

    A patra zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
03.01.2015

Internet Banking

 

Internet Banking este o soluţie informatică oferită de bancă pentru clienții săi, care permite deținătorului de cont bancar să acceseze de la distanță mijloacele aflate pe acest cont în scopul efectuării operațiunilor de plată electronice, a obținerii de informații cu privire la plățile efectuate, precum și vizualizarea extraselor de cont.

 

Avantaje:

  1. Internet Banking-ul îți permite să utilizezi serviciile bancare oricând şi oriunde, să eviți cozile și deplasarea la ghișeu.
  2. Cu acest instrument de plată poți să gestionezi de la distanță propriile finanțe rapid şi accesibil.
  3. Internet Banking-ul îți permite, de asemenea, să verifici soldul contului bancar, să vizualizezi extrasele de cont şi să efectuezi plăți către alte persoane fizice și juridice.
  4. Efectuarea plăților prin intermediul Internet Banking-ului înseamnă siguranță.

 

Cerințe:

Pentru a accesa contul tău online prin Internet Banking vei avea nevoie de un computer, telefon mobil, tabletă sau de orice alt dispozitiv corespunzător conectat la Internet.

 

Activarea funcționalităților de Internet Banking:

Dacă ai acces la Internet și ești beneficiar al serviciului Internet Banking, vei putea efectua operațiuni de plată în regim online. Toate instituțiile financiare din Moldova oferă posibilitatea de a efectua astfel de operațiuni online.După deschiderea unui cont bancar întreabă banca despre procedura activării funcției de Internet Banking. Aceasta îți poate oferi informații fie sub formă de broșuri informative, fie să te ajute cu o adresă de pagină web şi/sau un număr de telefon la care poți afla detalii cu privire la modul în care poți opera serviciul de Internet Banking.

 

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).