Anunț repetat
Scopul general al activității direcției:
- Executarea activităților de planificare, elaborare, organizare și executare a Bugetului/Planului de achiziții al DON, participarea la elaborarea și expertiza metodologica a actelor normative interne, asigurarea procesului de gestiune a riscurilor pe procesele de activitate ale direcție, în conformitate cu prevederile prezentei Fișe de post, obiectivele și atribuțiile direcției, obiectivele strategice ale BNM.
Cerințe obligatorii:
- Studii universitare în domeniul financiar-economic, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare.
- Experiență de muncă în sfera de activitate economică, financiară nu mai puțin de 3 ani.
- Cunoștințe de bază ce țin de activitatea bancară, a legislației bancare, în special a cadrului normativ privind operațiunile cu numerar.
- Experiență în elaborarea și expertiza actelor normative interne.
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și competențe digitale avansate a aplicațiilor MS Office, în special Excel.
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române la nivel avansat; cunoașterea limbii engleze la nivel B2- nivel post-intermediar (cadrul European Comun de Referință pentru Limbi [1]).
Competențe comportamentale:
- Integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de analiză și sinteză, promptitudine și eficiență în efectuarea lucrărilor, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
Abilități și atitudini:
- Organizatorice, de planificare, gândire analitică; putere de convingere capacitate de a expune clar și concis, scris și verbal: constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației), capacitate de sinteză.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experiență de muncă în domeniul achizițiilor publice.
- Cunoștințe și abilități de realizare a proiectelor.
- Cunoașterea legislației naționale și a actelor normative în vigoare ale BNM ce țin de domeniul operațiunilor cu numerar.
- Abilități avansate de creare a prezentărilor grafice asistate de calculator (de ex. PowerPoint, Excel).
Principalele atribuții:
- Contribuirea la aplicarea corectă și uniformă în cadrul DON a legislației și actelor normative de reglementare a operațiunilor cu numerar.
- Asigurarea unui mediu eficient și legal de planificare, elaborare și modificare a Bugetului/Planului de achiziții al DON.
- Participarea la implementarea și promovarea proiectelor ce vizează consolidarea capacităților instituționale ale BNM în domeniul operațiunilor cu numerar.
- Contribuirea la realizarea în termenii planificați a tuturor acțiunilor necesare, în scopul atingerii obiectivelor și bunei implementării a proiectelor derulate în cadrul direcției.
- Contribuirea la dezvoltarea cadrului normativ intern de gestiune a bunurilor materiale.
- Participarea la procesele de evaluare a riscurilor operaționale și sistemului de control intern pe procesele de activitate ale direcției.
- Participarea la elaborarea și analiza altor date ce țin de activitatea direcției.
- Alte activități aferente derulării operațiunilor cu numerar.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
- Mediu de muncă modern și prietenos
- Flexibilitate în programul de muncă
- Pachet salarial competitiv
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
- 22 mai 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online [1] sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md [2] sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie recomandată:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XIII din 21.07.1995;
- Legea privind activitatea băncilor nr.202 din 06.10.2017;
- Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015;
- Regulamentul cu privire la operațiunile cu numerar în băncile din Republica Moldova.
- Planul strategic al Băncii Naționale a Moldovei „BNM - 2025”.
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs [3];
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare [4].
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.