La data de 12 mai 2016, a avut loc ședința Comitetului coordonator și decizional al proiectului de implementare a Registrului riscului de credit. În cadrul ședinței s-au discutat progresele înregistrate pe marginea proiectului pentru perioada martie – mai 2016, și anume:
- a fost efectuate lucrări legate de implementarea și personalizarea soluției achiziționate, precum și pregătirea acesteia pentru etapa de testare;
- a fost prezentată băncilor licențiate documentația tehnică aferentă aspectelor de implementare a noului sistem de raportare;
- a fost inițiate instruiri ale personalului BNM, precum și ale reprezentanților băncilor licențiate referitor la operarea cu modulele aplicației;
- au fost organizate întîlniri cu reprezentanții Asociației Băncilor din Moldova și ai băncilor licențiate, în cadrul cărora s-au discutat aspectele tehnice ale procesului de raportare.
Proiectul se derulează conform planului aprobat, astfel încît soluția achiziționată să fie lansată pe 1 iulie 2017, iar băncile licențiate să înceapă raportarea în conformitate cu prevederile Hotărîrii Comitetului executiv nr. 54 din 09 martie 2016.