Anunț repetat
Obiectivele postului:
-
Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal fiind elaborarea/actualizarea cerințelor metodologice de reglementare a procesului de raportare la BNM și modelelor de date aferente.
Scopul sau atribuțiile direcției:
-
Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Principalele atribuții ale postului:
-
Elaborarea și dezvoltarea cadrului normativ aferent procesului de raportare;
-
Conlucrarea cu subdiviziune BNM în scopul identificării cerințelor informaționale și dezvoltarea cadrului normativ aferent domeniului de raportare a sectorului financiar bancar, în conformitate cu recomandările UE și internaționale;
-
Participarea la implementarea/ajustarea modelului de date în conformitate cu actele normative în vigoare.
Cerințe obligatorii:
-
Studii superioare în domeniul economic, statistic sau juridic;
-
Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul economic, statistic sau juridic;
-
Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
-
Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu);
-
Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
-
Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
-
Cunoștințe generale aferent cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), alte cadre similare.
Beneficiile oferite de BNM:
-
Experiență profesională într-o bancă centrală;
-
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
-
Mediu de muncă modern și prietenos;
-
Flexibilitate în programul de muncă;
-
Pachet salarial competitiv;
-
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.