• Zilele și orele de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale.


  • Octavian Armașu, Guvernator al Băncii Naţionale

    Prima zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.


  • Vladimir Munteanu, Prim-viceguvernator al Băncii Naţionale

    A doua zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Data evenimentului: 
15.06.2015
Participanți: 
Dorin Drăguţanu
Guvernatorul BNM
Charlotte Rieser
Şeful Facilităţii de Dezvoltare a Fondului European de Sud - Est

Prima campanie națională de incluziune financiară din Moldova ce ține de promovarea plăţilor fără numerar, lansată cu suportul financiar al Facilităţii de Dezvoltare a Fondului European pentru Europa de Sud - Est (EFSE).

Cardul de plată este un mijloc standardizat şi, în caz de necesitate, personalizat, cu care deținătorul are acces la contul de plăți de la distanță, iar banii sunt debitați/transferați din cont imediat ce tranzacția a fost efectuată.

Internet Banking este o soluţie informatică oferită de bancă pentru clienții săi, care permite deținătorului de cont bancar să acceseze de la distanță mijloacele aflate pe acest cont în scopul efectuării operațiunilor de plată electronice, a obținerii de informații cu privire la plățile efectuate, precum și vizualizarea extraselor de cont.

Riscul de fraudă este real când utilizezi produsele bancare. Însă, respectând anumite reguli simple cu privire la siguranța operațiunilor de plată, poți evita posibilele fraude.

Transferul de credit din contul tău;
Transferul de credit în contul tău;
Debitarea directă şi plățile programate;
Cumpărături online.