• Zilele și orele de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale.


  • Octavian Armașu, Guvernator al Băncii Naţionale

    Prima zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.


  • Vladimir Munteanu, Prim-viceguvernator al Băncii Naţionale

    A doua zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.


  • Ion Sturzu, Viceguvernator al Băncii Naţionale

    A patra zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Banca Națională a Moldovei (BNM) lansează campania de informare și sensibilizare a societății cu genericul „Educația financiară- un beneficiu personal, social și economic”, anunțată astăzi, în cadrul evenimentului de încheiere a Săptămânii Internaționale de Educație Financiară.  

Banca Națională a Moldovei (BNM) lansează campania de educație financiară „Petrece vacanța cu BNM”, adresată tuturor categoriilor de vârste. 

Vreți să știți ce este un credit și cum să vă protejați de supraîndatorare, să înțelegeți cum funcționează sistemul financiar din Republica Moldova și să aflați cum să vă majorați veniturile prin propriile investiții?

Banca Națională a Moldovei susține campania de informare a Comisiei Naționale a Pieței Financiare desfășurată până pe 23 februarie 2018 pentru acționarii băncilor și ai companiilor de asigurări. Acțiunea are drept scop verificarea și confirmarea integrității înscrierilor din registrele deținătorilor de valori mobiliare asupra acțiunilor acestora.

În Republica Moldova a fost lansată campania națională de informare și sensibilizare publică „Integritatea este libertate" cu susținerea Programului Națiunilor Unite pentru Dezvoltare în Moldova (PNUD) și Guvernului Norvegiei.

Data evenimentului: 
15.06.2015
Participanți: 
Dorin Drăguţanu
Guvernatorul BNM
Charlotte Rieser
Şeful Facilităţii de Dezvoltare a Fondului European de Sud - Est

Prima campanie națională de incluziune financiară din Moldova ce ține de promovarea plăţilor fără numerar, lansată cu suportul financiar al Facilităţii de Dezvoltare a Fondului European pentru Europa de Sud - Est (EFSE).

Cardul de plată este un mijloc standardizat şi, în caz de necesitate, personalizat, cu care deținătorul are acces la contul de plăți de la distanță, iar banii sunt debitați/transferați din cont imediat ce tranzacția a fost efectuată.

Internet Banking este o soluţie informatică oferită de bancă pentru clienții săi, care permite deținătorului de cont bancar să acceseze de la distanță mijloacele aflate pe acest cont în scopul efectuării operațiunilor de plată electronice, a obținerii de informații cu privire la plățile efectuate, precum și vizualizarea extraselor de cont.

Riscul de fraudă este real când utilizezi produsele bancare. Însă, respectând anumite reguli simple cu privire la siguranța operațiunilor de plată, poți evita posibilele fraude.

Transferul de credit din contul tău;
Transferul de credit în contul tău;
Debitarea directă şi plățile programate;
Cumpărături online.