• Zilele și orele de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale.


  • Octavian Armașu, Guvernator al Băncii Naţionale

    Prima zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.


  • Vladimir Munteanu, Prim-viceguvernator al Băncii Naţionale

    A doua zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 606.


  • Ion Sturzu, Viceguvernator al Băncii Naţionale

    A patra zi de luni a lunii: 14.00-17.00.
    Programare la telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
02.01.2021

Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei

 


Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).

Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.

Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.


Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs

Candidații selectați se vor prezenta la concursul pentru ocuparea funcției vacante cu următoarele documente:

  • copia buletinului de identitate şi originalul;
  • copiile diplomelor de studii universitare (postuniversitare).


Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare

Cîștigătorul concursului pentru ocuparea funcției vacante va trebui să pună la dispoziția angajatorului următoarele documente necesare pentru angajare:

  • copia buletinului de identitate (3 exemplare) şi originalul;
  • copile diplomelor de studii universitare (postuniversitare) şi originalele;
  • Acte de studii, certificate de calificare (dacă persoana deține);
  • copia carnetului de muncă şi originalul (dacă persoana deține carnet de muncă);
  • 1 poză cu mărimea 3x4 cm;
  • copia Poliței de asigurare obligatorie de asistență medicală şi originalul;
  • copia Certificatului CPAS și originalul;
  • copia livretului militar/adeverinței de recrutare (dacă persoana deține);
  • certificat medical (la necesitate).