Opțiuni de accesibilitate

  • Programul primirii în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale a Moldovei.
    Înscrierea solicitanților pentru audiență se efectuează în temeiul demersului în scris privind subiectul abordat.

  • Anca Dragu, guvernator

    Prima zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.

  • Vladimir Munteanu, prim-viceguvernator

    A doua zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.


  • Tatiana Ivanicichina, viceguvernator

    A treia zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.


  • Constantin Șchendra, viceguvernator

    A patra zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor și cererilor de acces la informații de interes public adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
02.08.2023

Tabăra de educație financiară la a IV-a ediție. Începe înregistrarea

 


„Tabăra de educație financiară”, preconizată anul acesta pentru perioada 7-10 august a ajuns la a IV-a ediție. Este un eveniment pe care Banca Națională a Moldovei îl desfășoară în perioada estivală, în parteneriat cu  Centrul Analitic Independent „Expert-Grup” în cadrul proiectului de educație financiară „Dă sens banilor”.

Anul acesta, destinatarii sunt persoanele, începând cu vârsta de 18 ani, care doresc să se inițieze ori să-și  extindă orizontul în domeniul  financiar  pentru a se adapta ușor și în mod firesc la tot ce oferă actualitatea sub acest aspect.

Participanții vor afla ce reprezintă sistemul financiar din Republica Moldova, noile schimbări în supravegherea acestuia, îi vor cunoaște avantajele și ce trebuie să știe pentru a lua decizii financiare corecte. De asemenea, vor descoperi lucruri interesante despre plățile inovative, cum să procedeze pentru a face plăți electronice în siguranță și care sunt tendințele în dezvoltarea comerțului online.

Una dintre sesiuni va fi dedicată persoanelor ce intenționează să deschidă o afacere, precum și celor ce au deja o experiență în acest sens. Astfel, cei interesați vor afla, cum să înregistreze o activitate antreprenorială în Republica Moldova, să acceseze programe de finanțare oferite de stat și să utilizeze instrumente de împrumut fără riscuri de supraîndatorare.

În cadrul acestui atelier de lucru, se va discuta, la fel, despre rolul monedei naționale în economie și vor fi prezentate semnele de siguranță ale leului moldovenesc.

Evenimentul va avea loc în format online, platforma ZOOM.

Persoanele interesate se pot înregistra, completând până la data de 5 august 2023  ora 16.00 formularul on-line, indicând adresa electronică la care urmează să fie expediate datele de acces la eveniment.

Coparteneri în desfășurarea evenimentului sunt Departamentul înregistrare și licențiere a unităților de drept (ASP) și Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA).

Organizatorii își propun, ca atelierul de lucru să ajute cetățenii să înțeleagă mai bine conceptele financiare pentru a lua decizii financiare bine fundamentate în calitate de consumatori sau antreprenori, în realizarea incluziunii financiare.

 

Agenda evenimentului

 

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).