Opțiuni de accesibilitate

  • Programul primirii în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale a Moldovei.
    Înscrierea solicitanților pentru audiență se efectuează în temeiul demersului în scris privind subiectul abordat.

  • Anca Dragu, guvernator

    Prima zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.

  • Vladimir Munteanu, prim-viceguvernator

    A doua zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.


  • Tatiana Ivanicichina, viceguvernator

    A treia zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.


  • Constantin Șchendra, viceguvernator

    A patra zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor și cererilor de acces la informații de interes public adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
22.04.2024

Post vacant: Jurisconsult principal al Direcției consolidarea supravegherii financiare

Anunț repetat

 

Cerințe minime obligatorii:

1) Studii și experiență:

  • Studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul juridic cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA etc.), obținute în țara și/sau instituțiile de învățămînt respective;
  • Experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul juridic;
  • Cunoștințe profesionale – un nivel înalt de cunoștințe profesionale, actualizate cu regularitate;
  • Cunoştinţe generale cu privire desfășurarea procedurilor de control, cunoașterea principiilor de supraveghere;
  • Cunoașterea limbii române la nivel avansat și engleze la nicel cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit);
  • Cunoștințe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
  • Cunoașterea regulilor de interpretare a actelor normative, de emitere, avizare a actelor cu caracter individual.

2) Competențe comportamentale:

  • Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
  • Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările.

 

Principalele atribuții:

  • Acordarea consultanței juridice necesare personalului Direcției;
  • Acordarea consultanței juridice pe marginea proiectelor de hotărâre ale Comitetului Executiv al BNM;
  • Acordarea consultanței juridice/examinarea cererilor, petițiilor, adresărilor venite de la persoane fizice și juridice, de la ministere, departamente și alte organe aferent problemelor ce reies din competențele Departamentului Supraveghere Bancară;
  • Acordarea consultanței juridice și coordonarea proiectelor de acte normative interne aferente domeniului de supraveghere;
  • Alte sarcini cu caracter juridic la indicația conducerii subdiviziunii.

 

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală;
  • Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

 

Termen-limită:

  • 19 mai 2024.

 

Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

 

Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos înainte de a fi invitat la concurs:

Bibliografie:

  • Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995;
  • Legea nr. 92 / 2022 privind activitatea de asigurare sau de reasigurare;
  • Legea nr. 106 / 2022 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru pagubele produse de vehicule;
  • Legea Societăților pe acțiuni nr.1134 din 02.04.1997;
  • Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018.

 

Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;

Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.

 


Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).

Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.

Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.

 

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).